Globinsko čiščenje 5 sedežev + notranje + zunanje čiščenje...

39,90€
partner
54 %
POPUST
48 €
PRIHRANEK

Terme Snovik - CELODNEVNO kopanje VSE DNI V TEDNU veljavnost od 6....

10,99€
partner
10,99€
Cena
31 %
POPUST
6 €
PRIHRANEK

Hotel Golte 4*: SKI karta in savnanje v Wellnessu nad oblaki le 29 €

29,90€
partner
33 %
POPUST
16 €
PRIHRANEK

ROGAŠKA SLATINA - HOTEL SLOVENIJA, Rogaška Slatina, Slovenija - 159...

159,00€
partner
159,00€
Cena
51 %
POPUST
171 €
PRIHRANEK

3v1 Makeup ogledalo, sobna svetilka in podstavek za ličila v enem

19,90€
partner
19,90€
Cena
83 %
POPUST
100 €
PRIHRANEK

KRALJEVSKA NEGA OBRAZA z diamantnim pilingom za odlično regeneracijo...

19,90€
partner
66 %
POPUST
41 €
PRIHRANEK

Romantično razvajanje v Čatežu - 2x nočitev za 2 osebi, 3-urni...

99,90€
partner
52 %
POPUST
110 €
PRIHRANEK

Vsi kuponko kuponi na enem mestu

Na naši spletni strani zbiramo kupone, popuste in ponudbe podobnih spletnih strani kot so kuponko, privoščite.si, megabon, enanadan, zbitacena in tako dalje. Vsak dan iščemo in dodajamo nove odlične ponudbe in jih kategoriziramo za lažje brskanje. Ne zamudite kuponov s popusti za ugodne nakupe in nam sledite! Povejte nam kaj iščete in Vam bomo pomagali najti, največkrat z visokim popustom. Z vami že od leta 2011. Hvala Vam za zaupanje!

Vnesi iskalni nizNapredno iskanje


Priporočene akcije


So kuponkoti, ki potujejo s kuponi in popusti, ki objavljajo selfije narcisi?


Spletne strani s kuponi, kot so Kuponko, 1nadan, Megabon, privoščite, zbitacena in ostali, imajo odlične ponudbe za dopustovanje in počitnice ceneje. Ljudje radi slikamo različne kraje, morje, sončni vzhod, hribe, živali... Je pa res, da velikokrat naredimo posnetke tudi samega sebe.


Zakaj ljudje objavljajo selfije? Ni vse v narcisoidnosti, pravi študija iz univerze v Brigham-u. Na podlagi intervjujev z uporabniki socialnih omrežij so jih raziskovalci razvrstili v 3 kategorije:

  • komunikatorji,
  • avtobiografi,
  • samo-promotorji.

Komunikatorji so zainteresirani za dvosmerno komunikacijo. Selfije objavljajo predvsem zato, da začnejo oziroma ohranijo komunikacijo s prijatelji in znanci. Na primer všečkanje selfija takšne osebe se lahko konča v obliki burne razprave o političnih zadevah s kuponkoti

Kuponko

Avtobiografi uporabljajo selfije kot orodje za obeležitev pomembnih dogodkov v njihovem življenju. Seveda si želijo, da njihove fotografije opazijo tudi drugi, vendar so odzivi in všečki pri njih drugotnega pomena. Dober primer avtobiografa je na primer astronavt Scott Kelley, ki je objavil selfije v astronavtski opravi.

Kuponko in ostale spletne strani imajo tudi ponudbo " Tečaj fotografiranja" s popustom, tako da se lahko naučite tudi odlično slikati.

In na koncu: samo-promotorji. To so ljudje, ki so odvisni od deljenja svojega življenja na socialnih omrežjih in seveda se ga trudijo prikazati v najbolj popolni luči kolikor je mogoče. Tipičen primer? Uganili ste - Kardashianovi.

Za tovrstno razvrstitev so študentje na magisteriju anketirali 46 oseb starih med 18 in 45 let, katere so v preteklosti pogosto objavljale selfije. Anketa za kuponko uporabnike je izgledala tako, da so anketiranci morali razvrstiti 48 različnih razlogov za objavljanje selfijev; na primer:

-»da pokažem kako izgledam«,

-»da odkrijem nove razsežnosti samega sebe«,…ipd.

Vsaki trditvi so morali anketiranci pripisati oznako: »drži«, »ne drži« ali »delno drži«, nato pa so morali svojo oznako utemeljiti še z odgovorom odprtega tipa.

Rezultati raziskave so bili objavljeni tudi v reviji Visual Communication Quarterly.

 

Raziskovalci menijo, da se iz tega, kateri od zgoraj navedenih tipov osebnosti so, posamezniki lahko veliko naučijo tudi o samemu sebi. Spodbudno je, da vsi, ki objavljajo selfije le niso narcisoidni kuponkoti. 

Glavni namen študije ni bil kategoriziranje ljudi, ampak pridobiti smernice za nadaljnje raziskovanje socialnih in psiholoških vplivov selfijev ter tudi kako le ti vplivajo na interakcije med ljudmi ter osebno identiteto. Razumevanje razlogov, zakaj ljudje objavljajo selfije, lahko pomaga raziskovalcem razumeti, kako lahko ti ikonični posnetki sebe, oblikujejo posameznikove misli, vedenje in konec koncev življenje. Posledično pa tudi kaj posameznik je in kaj si želi postati.