Trenutno na vas čaka 17919 ponudb

50% popusta na popularen adrenalinski spust po jekleni vrvi ZIP LINE, nad dolino reke Save (2x250m)

50%
Popust

Ponudba je že potekla

Cena že vsebuje DDV

Pripravljam dokument za tiskanje

Opis ponudbe

p>V dolini reke Save blizu Radovljice je odprt nov adrenalinski užitek za vse, ki ste željni akcije. V rafting centru vam zagotovijo najdaljši spust v gorenjski regiji. In to kar 250 m dolg oz. 25 m visok, na katerem dosežete cca. 30-40 km/uro. Sam Zip Line se izvaja vso sezono (ne izvaja se ob nevihtah). Narejen po evropskih standardih. Zagotavljamo, da imajo njihovi vodniki izkušnje in znanje, prav tako pa so izšolani za vodenje Zip Line-a.
ZBORNO MESTO JE V NAŠEM RAFTING CENTRU TINARAFT V RADOVLJICI, SAVSKA CESTA 30.
PONUDBA VSEBUJE: 2 spusta 250 m, za 1 osebo, varnostna oprema (čelada, plezalni pas in vsi dodatki za varen spust), poskusni poligon, zavarovanje, pod nadzorom izkušenega TinaRaft vodiča!
Nahajamo se pod Radovljico v tihi in mirni naravi tik ob reki Savi. Mimo nas poteka naravoslovno učna pot, ki vodi čez brv na Savi in se konča pri Pustem gradu, pot se potem nadaljuje tudi do okoliških vasi Kamne Gorice in Krope. Fuksova brv je bila nekdaj edina povezava med Kamno Gorico in Radovljico. Leta 1964 pa je na Lancovem zaradi prevelikega vodostaja Sava odnesla most in ostanki mostu, tramovi...so bili usodni tudi za Fuksovo brv. Leta 2003 pa so to brv zopet zgradili in tako imenovali naravoslovno učno pot.

Do nas pridete tako, da Gorenjsko avtocesto zapustite na izvozu Radovljica, v prvem križišče zavijete levo (200 m pred Petrolovo bencinsko črpalko), nato sledite smerokazom TinaRaft in se spustite po hribu navzdol do našega rafting centra.

Ta ponudba je žal že potekla

Morda boste vseeno našli kaj zase med našimi predlogi aktivnih ponudb.

TNZ preoblikovanje telesa (spletni...